Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Pasirinkite slapukų grupes, su kuriomis sutinkate:
Trečiųjų šalių slapukai
Šiuos slapukus naudoja trečiosios šalys analitiniais tikslais arba reklamos. Analitiniai slapukai naudojami rinkti informacijai apie svetainės naudojimą (pvz. populiariausi puslapiai, apsilankymų skaičius). Reklaminiai slapukai gali būti naudojami atvaizduoti jūsų interesus labiau atitinkančią reklamą, riboti tos pačios reklamos parodymų skaičių ir pan.
Funkciniai svetainės slapukai
Šie slapukai leidžia papildyti naudojamą svetainės funkcionalumą. Pvz. prisiminti jūsų naršymo nustatymus, prekių filtrus. Šie slapukai taip pat gali būti naudojami, kad galėtumėte matyti labiau jūsų poreikiams pritaikytą funkcionalumą (jei toks yra).
Privalomi slapukai
Šie slapukai reikalingi, norint užtikrinti tinkamą bazinių svetainės funkcijų veikimą, pvz. pirkinių krepšelis. Šios grupės slapukai galioja tik seanso metu.
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Susipažinkite su privatumo politika.
1.1. Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Pirkėjui ir Pardavėjui (toliau – Pardavėjas) privalomas teisinis dokumentas, kuriame apibrėžiamos Šalių teisės ir pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas, pristatymo ir grąžinimo sąlygos bei tvarka, taip pat kitos su prekių pirkimu ir pardavimu elektroninėje parduotuvėje susijusios sąlygos. 1.2. Pirkėju šiose Taisyklėse laikomas asmuo, užsiregistravęs ir perkantis elektroninėje parduotuvėje. Elektroninėje parduotuvėje pirkti gali: 1.2.1. veiksnus fizinis asmuo, t. y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 1.2.2. nepilnametis nuo 14 (keturiolikos) iki 18 (aštuoniolikos) metų amžiaus, turintis tėvų ar rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 1.2.3. juridinis asmuo. 1.3. Užsiregistruodamas arba pateikdamas užsakymą Pirkėjas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti elektroninėje parduotuvėje. 1.4. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams, todėl Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu. 1.5. Informuojame, kad NewMood internetiniame puslapyje esančioje „Dažniausiai užduodami klausimai“ skiltyje (toliau – DUK) pateikiama išsami informacija, susijusi su prekių užsakymų, pristatymu, grąžinimu ir pan. Atsižvelgiant į tai, prieš vykdant užsakymą rekomenduojame susipažinti su DUK. 1.6. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
2. Asmens duomenų apsauga
2.1. Prieš pirkdamas interneto parduotuvėje NewMood Pirkėjas privalo užsiregistruoti interneto parduotuvės svetainėje, nurodydamas duomenis, reikalingus registracijai atlikti. 2.2. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, sutinka, kad jo nurodytu el. pašto adresu bus siunčiami pranešimai, būtini prekių užsakymui, mokėjimui ir pristatymui įvykdyti. 2.3. Pirkėjas taip pat privalo nurodyti savo asmens duomenis (vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį), kurie būtini prekių pirkimui, pristatymui ir mokėjimui vykdyti. 2.4. Užsiregistruodamas Pirkėjas kartu suteikia Pardavėjui teisę rinkti, kaupti, sisteminti, naudoti ir tvarkyti šiose Taisyklėse numatytais tikslais visus ir bet kuriuos asmens duomenis, kuriuos Pirkėjas tiesiogiai ar netiesiogiai pateikia registruodamasis ir lankydamasis elektroninėje parduotuvėje. 2.5. Pirkėjo pateikti asmens duomenys bus tvarkomi laikantis Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nustatytų reikalavimų, taip pat kitų Lietuvos Respublikos teisės aktų, reglamentuojančių šių duomenų tvarkymą bei apsaugą. Tvarkydamas ir saugodamas Pirkėjo asmens duomenis Pardavėjas įgyvendins organizacines ir technines priemones, kurios užtikrins asmens duomenų apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. 2.6. Pirkėjo pateiktus asmens duomenis naudos išskirtinai tik Pardavėjas ir jo partneriai, su kuriais Pardavėjas bendradarbiauja vykdant elektroninės parduotuvės administravimą, prekių pristatymą ir (ar) kitas, su Pirkėjo užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Pardavėjas neatskleis Pirkėjo asmens duomenų tretiesiems asmenims, išskyrus pirmiau šiame punkte paminėtus partnerius arba Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais gavęs įpareigojimą tą padaryti.
3. Pirkimo-pardavimo sutarties sudarymas
3.1. Pirkimo-pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformuoja ir pateikia prekių užsakymą. 3.2. Sudarius Pirkimo-pardavimo sutartį, Pirkėjo užsakymo atlikimo metu nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina, pristatymo laikas bei kitos sąlygos yra privalomos Pirkėjui ir Pardavėjui, ir gali būti keičiamos tik šiose Taisyklėse nustatyta tvarka. 3.3. Pirkimo-pardavimo sutartys registruojamos ir saugomos NewMood duomenų bazėje.
4. Pirkėjo teisės
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes interneto parduotuvėje NewMood vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis. 4.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti elektroninėje parduotuvėje sudarytos prekių pirkimo-pardavimo sutarties, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo dienos. 4.3. 4.2 punkte aptarta Pirkėjo teisė įgyvendinama vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi. 4.4. 4.2 punkte aptarta Pirkėjo teise Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu prekė nebuvo sugadinta arba iš esmės nepasikeitė jos išvaizda, taip pat jei ji nebuvo naudojama. 4.5. Prekių užsakymo krepšelio koregavimas galimas iki užsakymo pateikimo Pardavėjui. Užsakyto Prekių krepšelio anuliavimas ar koregavimas nėra galimas.
5. Pardavėjo teisės
5.1. Jei Pirkėjas bando bet kokiu būdu pakenkti interneto parduotuvės darbui, duomenų saugumui ar iš esmės pažeidžia kitus, Taisyklių 6.3. ir 6.4. punktuose paminėtus Pirkėjo įsipareigojimus, tuomet Pardavėjas turi teisę apriboti galimybę naudotis interneto parduotuve NewMood. 5.2. Kai pirkėjas pasirenka už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais atsiimdamas prekes arba iš anksto apmokėjus ir nepavykus susisiekti su Pirkėju per nurodytą terminą pagal pasirinktą pristatymo būdą, tuomet užsakymas yra atšaukiamas ir grąžinamas atgal į NewMood.
6. Pirkėjo įsipareigojimai
6.1. Pirkėjas privalo sumokėti už įsigytas prekes ir jas priimti šiose Taisyklėse numatyta tvarka. 6.2. Jeigu Pirkėjas, prekių pristatymo metu, be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, Pardavėjui pareikalavus Pirkėjas privalo padengti prekių grąžinimo išlaidas. 6.3. Pirkėjas įsipareigoja saugoti ir neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie interneto parduotuvės NewMood duomenų. Jeigu Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, privalo nedelsiant informuoti NewMood klientų aptarnavimo skyrių. Pardavėjas neatsako už trečiųjų asmenų veiksmus pasinaudojus Pirkėjo prisijungimo duomenimis iki informavimo momento ir galimybės interneto parduotuvės administratoriui pakeisti Pirkėjo prisijungimo duomenis. Tokiu atveju NewMood turi teisę manyti, kad veiksmus interneto parduotuvėje atliko Pirkėjas. 6.4. Interneto parduotuvės NewMood Pirkėjai privalo laikytis šių Taisyklių bei sąlygų, aiškiai nurodytų internetinės parduotuvės informacijos skiltyse ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
7. Pardavėjo įsipareigojimai
7.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti galimybę naudotis interneto parduotuvės paslaugomis, kurios veikimo sąlygas nustato šios Taisyklės ir kitos interneto parduotuvėje NewMood skelbiamos sąlygos. 7.2. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo įsigytas prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu, remdamasis sąlygomis, kurias nustato šios Taisyklės. 7.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią asmeninę informaciją. 7.4. Kai dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti interneto parduotuvėje NewMood įsigytos prekės, Pardavėjas turi teisę nutraukti Pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informuodamas pirkėją. Pardavėjas gali pasiūlyti analogišką prekę. Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus nedelsiant. 7.5. Pirkėjui pasinaudojus Taisyklių 4.2. punkte numatyta teise ir esant Taisyklių 4.4. punkte numatytai sąlygai, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus nedelsiant ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų, nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą. 7.6. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau. 7.7. Pardavėjas įsipareigoja aiškiai ir suprantamai suteikti Pirkėjui informaciją, įtvirtintą Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.2287 straipsnyje.
8. Prekių kainos
8.1. Prekių kainos interneto parduotuvėje ir suformuotame užsakyme NewMood nurodomos šalyje cirkuliuojančia valiuta. Pardavėjas yra PVM mokėtojas. PVM įtrauktas į kainą, patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis. 8.2. Internetinėje parduotuvėje pateiktas mažmenines (sumažintas) kainas pateikia parduodamų prekių tiekėjai ar oficialūs distributoriai. Sumažintos prekių kainos yra gamintojo rekomenduojamos mažmeninės pardavimo kainos, kuriomis yra prekiaujama tiesioginiuose pardavėjų prekybos taškuose, pardavimų salonuose ir parduotuvėse.
9. Prekių užsakymas ir apmokėjimas už prekes
9.1. Pirkėjas, apsilankęs elektroninėje parduotuvėje, išsirenka jam patinkančias prekes, kurių pagrindu yra suformuojamas prekių krepšelis. Po prekių krepšelio suformavimo, Pirkėjas suveda duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti ir įsigyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes.
9.2. Užsakymas perduodamas tolesniam vykdymui tik nuo to momento, kai atsiskaitoma banko pavedimu, sutartis laikoma vykdytina, kai gaunamas Pirkėjo mokėjimas; kai atsiskaitoma grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu – sutartis laikoma vykdytina nuo to momento, kai Pirkėjas patvirtina savo užsakymą parduotuvėje.
9.3. Klientas gali atsiskaityti už prekes vienu iš elektroninės parduotuvės pateiktų būdų bei sąlygų:
9.3.1. banko pavedimu;
9.3.2. grynaisiais pinigais ar banko kortele prekių pristatymo/atsiėmimo metu.
9.3.3. sumokėdamas už prekę išsimokėtinai – tai apmokėjimas, kai Pirkėjas sumoka pradinę įmoką (jei tokia numatyta) ir pasirašo prekių pirkimo išsimokėtinai sutartį.
9.4. Prekių pirkimo išsimokėtinai sutartis gali būti sudaroma tik su Pardavėjo partneriu, kuris yra nurodomas Pirkėjui. Pardavėjas atsakingai pasirenka tokį partnerį. Norėdamas įsigyti prekes išsimokėtinai Pirkėjas Pardavėjui ir/ar jo partneriui pateikia reikiamą informaciją, reikalingą prekių pirkimo išsimokėtinai sutarčiai sudaryti, Pirkėjo mokumui patikrinti ar kitiems su prekių pirkimo išsimokėtinai sutarties sudarymu ir vykdymu susijusiems tikslams. Sudaręs prekių pirkimo išsimokėtinai sutartį Pirkėjas finansinius įsipareigojimus turi vykdyti partneriui, teikiančiam tokią paslaugą ir šiam partneriui pereina prekių nuosavybės teisė, nebent būtų susitarta kitaip. Prekių pirkimo išsimokėtinai sutartys negali būti sudaromos nuo 22 iki 7 val. Jei asmuo kreipiasi dėl prekių pirkimo išsimokėtinai sutarties sudarymo šiuo laiku, taip pat Pardavėjo ir/ar jo pasitelkto partnerio ne darbo ar valstybinių švenčių ir oficialių ne darbo dienų metu, net jei Pirkėjas šiuo metu ir turi galimybę užsisakyti prekes elektroninėje parduotuvėje. Tokiu atveju, su Pirkėju, išreiškusiu pageidavimą sudaryti prekių pirkimo išsimokėtinai sutartį, susisiekiama darbo metu ir aptariamos reikalingos tokiais sutarčiai sudaryti sąlygos.
9.5. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje ir galutiniame užsakymo lange nurodomos eurais su PVM.
10. Prekių pristatymas
10.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą. 10.2. Pirkėjas privalo priimti prekes pats. Jei Pirkėjas prekių priimti pats negali, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui. 10.3. Pardavėjas pristato prekes Pirkėjui vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Susipažindamas su šiomis Taisyklėmis, Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, tačiau bet kuriuo atveju, Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekę ne vėliau kaip per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo. 10.4. Prekės klientui pristatomos vienu iš pasirinktų būdu: • Į Omniva paštomatus – nemokamas, kai užsakymo suma didesnė nei 39 Eur., (užsakymams iki 39 Eur. - 1,99 Eur pristatymo kaina).
• Į LP Express paštomatus – nemokamas, kai užsakymo suma didesnė nei 39 Eur., (užsakymams iki 39 Eur. - 1,79 Eur pristatymo kaina). • Per LP Express kurjerių tarnybą - nemokamas, kai užsakymo suma didesnė nei 39 Eur., (užsakymams iki 39 Eur. – 2,90 Eur pristatymo kaina); • Per Venipak kurjerių tarnybą - nemokamas, kai užsakymo suma didesnė nei 39 Eur., (užsakymams iki 39 Eur. – 3,49 Eur pristatymo kaina); • Prekes galima atsiimti NewMood/MemberShop prekių atsiėmimo punkte, MemberShop parduotuvėje Vilniuje PC Vilnius Outlet, MemberShop parduotuvėje Kaune, MemberShop parduotuvėje Klaipėdoje, NewMood parduotuvėje Kaune, MemberShop parduotuvėje Šiauliuose – nemokamai. *Kainos gali keistis atsižvelgiant į tuo metu galiojančius partnerių pasiūlymus. Pigiausias pristatymo būdas kituose (išskyrus Vilniaus miestą), Lietuvos Respublikos vietovėse.
Atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties (t. y., grąžinant prekę mums), dėl prekės pristatymo išlaidų grąžinimo spręsime vadovaudamiesi teisės aktų reikalavimais. Kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. 10.5. Pardavėjas neatsako už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl trečiųjų asmenų, nesusijusių su Pardavėju, kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. 10.6. Gavęs prekes, Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė) bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą. Pirkėjui pasirašius sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę. Jeigu Pirkėjas, priėmęs siuntą, pastebi prekių neatitikimą, gamyklinį broką ar kitus prekių defektus, apie tai nedelsiant (ne vėliau kaip per 24 val. nuo siuntos gavimo) informuoja Pardavėją. Pasitvirtinus skundui dėl netinkamos prekių kokybės ir Pirkėjui grąžinus netinkamos kokybės prekes, Pardavėjas įsipareigoja per 14 (keturiolika) dienų grąžinti pinigus už prekę, kartu padengiant ir grąžinimo išlaidas. Pirkėjai siuntas atsiėmę iš LP Ekspress ar Omniva paštomatų ir pastebėję neatitikimus apie tai privalo nedelsiant informuoti NewMood. 10.6. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad interneto parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių; 10.7. 9.7. Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.
11. Prekių grąžinimas
11.1. Kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 30 dienų nuo jų gavimo dienos. Parduotų nekokybiškų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatomis ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“ 11.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es), vadovaudamasis 11.1. punktu, Pirkėjas turi užpildyti prekių gražinimo dokumentą. 11.3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų: 11.3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 11.3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta; 11.3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 11.3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 11.3.5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą; 11.3.6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų; 11.3.7. Prekių grąžinimo paslauga teikiama: •MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte Vilniuje (J.Kubiliaus g. 21, Vilnius); •MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte Vilniuje (PC Vilnius Outlet, V. Pociūno g. 8, Vilnius); •MemberShop/NewMood parduotuvėje Kaune ( PC Molas, K. Baršausko g. 66A, LT-51436, Kaunas;); • MemberShop/NewMood parduotuvėje Klaipėdoje (PC Akropolis, Taikos pr. 61, LT-91182 Klaipėda); •NewMood parduotuvėje Kaune ( PLC Mega, Islandijos pl. 32, Kaunas) • MemberShop parduotuvėje Šiauliuose (PC Akropolis, Aido g. 8, Šiauliai);
• Prekių grąžinimas per Omniva siuntų tarnybą;
• Prekių grąžinimas per LP Express siuntų tarnybą; • per DPD kurjerį (paslauga – DPD kurjerio atvykimas, siuntos paėmimas Pirkėjo nurodytu adresu ir pristatymas NewMood). 11.3.8. Prekių grąžinimas vykdomas Pardavėjo nustatytu būdu per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekių gavimo dienos (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai prekė nekokybiška - tokiu atveju vykdomas prekių grąžinimas per įstatyminį garantinį terminą); 11.4. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 1 dalimi; 11.5. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas prekes sumokėti pinigai grąžinami į Pirkėjo sąskaitą nedelsiant ir ne vėliau per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą išsiuntimo dienos. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtos pinigų sumos tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau. Pardavėjas neprisiima atsakomybės dėl neatlikto arba vėluojančio pavedimo už grąžintas prekes, jei Pirkėjas klaidingai pateikia grąžinimui reikalingus duomenis. 11.6. Jei užsakymas buvo apmokėtas per ESTO, pinigų grąžinimas bus vykdomas tuo pačiu būdu.
12. Apsikeitimas informacija
12.1. Pardavėjas informuoja Pirkėją, naudodamasis jo registracijos formoje pateiktu el. pašto adresu, o Pirkėjas gali naudotis visais susisiekimo kanalais, nurodytais interneto parduotuvės NewMood svetainės skyriuje „KONTAKTAI“.
13. Atsakomybė
13.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas registracijos formoje pateikia netikslius duomenis, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo. 13.2. Pirkėjas visiškai atsakingas už savo veiksmus, atliktus prisiregistravus prie interneto parduotuvės NewMood. 13.3. Pirkėjas atsako už savo registracijos duomenų saugumą. Jei registracijos duomenis naudoja trečiasis asmuo, jis bus laikomas Pirkėju. 13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės visais atvejais, kai nuostolių atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis (nors tokia galimybė jam buvo suteikta). 13.5. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai patirtus nuostolius Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka ir pagrindais.
14. Pardavėjo taikomos rinkodaros priemonės
14.1. Pardavėjas gali vykdyti įvairaus pobūdžio akcijas, keisti jų sąlygas ar jas nutraukti. 14.2. Pirkėjas, sutikdamas, kad jo nurodytu el. pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai (naujienlaiškiai) apie NewMood.lt akcijas bei pasiūlymus, registracijos metu pažymi sutikimą varnele. Pirkėjui nepageidaujant, Pardavėjas nenaudos Pirkėjo asmens duomenų rinkodaros tikslais ir nesiųs Pirkėjui reklaminių ar informacinių pranešimų, išskyrus tuos, kurie būtini vykdant Pirkėjo pateiktą užsakymą. 14.3. Pirkėjas, nenorėdamas gauti jam skirtų pasiūlymų arba norėdamas pakeisti naujienlaiškių prenumeratos nustatymus, gali pats tai padaryti prisijungęs prie savo paskyros. Pirkėjui nepageidaujant, Pardavėjas nenaudos Pirkėjo asmens duomenų rinkodaros tikslais ir nesiųs Pirkėjui reklaminių ar informacinių pranešimų, išskyrus tuos, kurie būtini vykdant Pirkėjo pateiktą užsakymą. 14.4. Pardavėjas gali suteikti Pirkėjams virtualių piniginių vienetų (Kuponų), kuriais bus galima atsiskaityti už įsigyjamas prekes tik interneto parduotuvėje. Kuponai vienkartiniai (nesumuojami), viename užsakyme galima panaudoti vieną kuponą. Prekėms, kurioms puslapyje NewMood jau pritaikyta nuolaida (akcija), papildomos nuolaidos pritaikant kupono kodą - nesuteikiamos. 14.5. Tuo atveju, kai Pirkėjas įsigyja prekę, kurią pirkdamas panaudoja Kuponus ir pasinaudoja šių Taisyklių 4.2. punkte numatyta prekės grąžinimo teise, perkant panaudota Kuponų suma atimama iš už grąžinamą prekę grąžintinos Pirkėjui sumos. Kuponai yra vienkartiniai, juos panaudojus jie nėra grąžinami. Prekių grąžinimo atveju Kuponai nėra grąžinami Pirkėjui. Kuponai į grynuosius pinigus nekeičiami.
15. Komentarų talpinimas
15.1.Pirkėjas turi teisę pareikšti savo nuomonę apie elektroninėje parduotuvėje esančias prekes, rašydamas komentarus atsiliepimuose. 15.2.Pirkėjas sutinka ir garantuoja, kad komentarų turinys atitiks šiuos reikalavimus: •bus teisingas ir tikslus, susijęs tik su komentuojama preke; •nebus reklaminio pobūdžio; •nebus klaidinantis ar įžeidžiantis, taip pat nebus pavartoti necenzūriniai žodžiai; •nepažeis Pardavėjo ar trečiųjų asmenų teisių; •nepažeis Lietuvos Respublikos įstatymų ir juos lydinčių teisės aktų reikalavimų. 15.3.Pardavėjas pasilieka teisę savo nuožiūra pašalinti bet kokius Pirkėjo komentarus, neatitinkančius aukščiau išdėstytų reikalavimų. 15.4. Pirkėjas prisiima visą atsakomybę, jei jo veiksmai neatitinka išdėstytų komentarų talpinimo reikalavimų.
16. Baigiamosios nuostatos
16.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. 16.2. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp Šalių šių Taisyklių atžvilgiu taikomos ir jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais. 16.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. 16.4. Šalys atleidžiamos nuo įsipareigojimų pagal šias Taisykles vykdymo, jei jų įvykdyti negalima dėl nenumatytų ir Šalių valios nepriklausančių aplinkybių, kurios apima: •gaisrą, sprogimą, audras ir kitas stichines nelaimes bei gamtos jėgas, kurios neleidžia įvykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos įvykdyti; •įvykį ar aplinkybę, kurių sutarties šalis (Šalys) negali kontroliuoti ir kurios neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti; •Vyriausybės arba valdžios veiksmus, kurie neleidžia vykdyti prisiimtų įsipareigojimų arba dėl kurių delsiama juos vykdyti.
•Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse – vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/, bet prieš tai, Jūs turite kreiptis į mus.
Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per dvejus metus nuo daikto perdavimo, jeigu įstatymai ar sutartis nenumato ilgesnio termino. Atsiradus prekės trūkumams dėl kliento kaltės, prekės naudojimosi taisyklių nesilaikymo arba natūralaus dėvėjimosi pasekmės garantija netaikoma. Gamintojo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai. Remiantis Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.
AVALYNĖS PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS
1. Avalynę būtina pasirinkti pagal savo pėdos formą ir dydį, kad koja nebūtų suspausta.
2. Būtina naudoti avalynės šaukštus aunantis, kad nesuplyštų pakulnės siūlai.
3. Naujus batus reikia impregnuoti norint apsaugoti juos nuo išorinio poveikio. Esant drėgnam orui impregnuoti patartina keletą kartų per savaitę.
4. Natūralios odos batus būtina valyti tik tam skirtomis priemonėmis: drėgna servetėle arba valymui skirtu balzamu. Vandeniu plauti negalima.
5. Natūralios odos batus reikia saugoti nuo lietaus ir neavėti sušlapusių.
6. Avalynę patartina džiovinti kambario temperatūroje. Nedžiovinti odos prie atviros ugnies, radiatoriaus ar krosnies, nes oda taps sausa, kieta ir lūži.
7. Batus iš natūralaus zomšo ir nubuko reikia prižiūrėti tam skirtomis priemonėmis.
8. Lakinė avalynė yra nešiojama ne žemesnėje temperatūroje kaip -5 laipsniai šalčio.
9. Lakuotos odos ir šviesi avalynė, veikiant tiesioginiams saulės spinduliams gali keisti spalvą.
10. Avalynės, pagamintos iš gumos (ar gumos pagrindu) nerekomenduojame skalbti skalbimo mašinoje. Negalima tokios avalynės laikyti dideliame karštyje ar didelėje saulės kaitroje. Nedžiovinti batų prie radiatoriaus, nenaudoti kitų džiovinimo prietaisų - paveikta aukštos temperatūros tokia avalynė gali deformuotis (pasikeisti dydis).
11. Avalynės, pagamintos iš tekstilės, nerekomenduojame skalbti skalbimo mašinoje. Negalima tokios avalynės nešioti lietingu oru. Sušlapusios avalynės nedžiovinti prie radiatoriaus, nenaudoti kitų džiovinimo prietaisų - paveikta aukštos temperatūros tokia avalynė gali išblukti ar pakeisti spalvą.
12. Patartina nuolat stebėti avalynės būklę ir laiku ją taisyti.
13. Saugoti avalynę nuo aštrių daiktų, galinčių pažeisti batų paviršių, taip pat nuo cheminių produktų, rūgščių, tirpiklių ir kt.
14. SVARBU. Tokie pažeidimai kaip: nudilusios pakulnės, avalynės nudėvėjimas ar defektai atsiradę dėl avalynės priežiūros taisyklių nepaisymo, taip pat nežymūs defektai, kurie neturi įtakos avalynės avėjimui, nelaikomi broku.
Grąžinant avalynę būtina pateikti pirkimą įrodantį dokumentą (čekį, sąskaitą faktūrą ar pan.).
ODINIŲ / ZOMŠINIŲ IR KITŲ GAMINIŲ PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS
1. Informuojame, kad visi odos dirbiniai (drabužiai, galanterija) gali nežymiai dažyti.
2. Patartina odinius daiktus valyti, maitinti, dažyti tik išvalius juos nuo dulkių. Saugant odinius gaminius, patartina pridengti juos maišu, pagamintu iš medvilnės arba lino; pakabinus ant pakabos vėsioje, tamsioje vietoje.
3. Odos gaminiai turi ploną apsauginį sluoksnį, todėl nederėtų jų dažnai valyti. Rekomenduojama įsigijus naują odinį drabužį jį padengti specialiu impregnatoriumi.
4. Išmėginti odinių drabužių priežiūros priemonę derėtų tik iš vidinės pusės (po apykakle, kišenėse, ant vidinių siūlių).
5. Nerekomenduojama dėvėti odinių drabužių lietingu oru. Nepavykus išvengti lietingo oro, patartina šlapius odinius drabužius nusausinti minkšta skepetėle ir išdžiovinti kambario temperatūroje, pakabinanus ant pakabos toliau nuo šilumą skleidžiančių prietaisų.
6. Dažyta oda gali prarasti savo spalvą nuo tiesioginių saulės spindulių.
7. Drabužiams iš odos, zomšos ir veltinio dažnai apsineša apykaklės ir rankogaliai. Taip nutinka dėl gaminio sąlyčio su žmogaus oda. Tokius drabužius rekomenduojama reguliariai valyti trumpo plauko šepetėliu. Suglamžytas, neblizgančias ir purvinas vietas galima valyti specialiu šepetėliu, trintuku arba zomšai skirtu kaučiuku.
8. Akytą, minkštą oda rekomenduojama reguliariai valyti specialia servetėle. Tai pašalina odos nešvarumus ir suteikia jai gyvesnę išvaizdą.
9. Odos gaminius naudinga kartais pavalyti su glicerinu, ypač rankogalius ir apykaklę – tai suteiks jiems blizgesio.
10. Avikailį rekomenduojama reguliariai iš vidaus pavalyti minkšta, drėgna skepetėle ir pašukuoti su šepečiu, nes kailis turi savybę šertis, palikdamas plaukelius ant šviesių drabužių.
11. Įsigijus naujus zomšinius drabužius rekomenduojama išsiurbti – taip surenkant dulkes, susidariusias odos apdirbimo metu.
12. Zomšinius sijonus ir kelnes rekomenduojama kabinti ant specialių pakabų, prikabinus už diržo, kad nesusidarytų raukšlės.
13. Atkreipkite dėmesį į naudojamas odos ir avalynės priežiūros priemones, kad nepadarytumėte žalos – naudokite tik patikrintas ir rekomenduojamas priežiūros priemones!
14. Kašmyras kaip ir vilna reikalauja priežiūros. Naujos prekės, kuriose yra kašmyro ar vilnos gali veltis (gumuliukais). Po antro ar trečio skalbimo velimąsis turėtų išnykti. Gumuliukų atsiradimas nėra rūbo trūkumas, tai kiekvienos natūtalios vilnos savybė. Gumuliukų nuėmimui galite naudoti minkštą šepetį.
RANKINIŲ/PINIGINIŲ PRIEŽIŪROS TAISYKLĖS
1. Odinių rankinių ir piniginių priežiūrai yra specialių priežiūros priemonių, iš kurių labiausiai paplitę odos priežiūros geliai ir odos priežiūros pieneliai. Jie abu yra skirti rankinės odos apsaugai nuo aplinkos poveikio. Veikia jie panašiai – ant rankinės odos sukuria ypatingą apsauginę plėvelę, kuri rankinės/piniginės odą ar zomšą saugo nuo drėgmės, blukimo, trinties ir perdžiūvimo.
2. DĖMESIO. Šias priemones reikia tepti tik ant visiškai švarios rankinės/piniginės odos. Priežiūros priemonėmis reikia iš karto sutepti vos tik nupirktą rankinę/piniginę, jeigu ji dar nebuvo nešiota. Jeigu rankinę/piniginę jau nešiojote, pirmiausia ją nuvalykite nuo purvo ir dulkių ir tik tada tepkite apsaugine priemone.
3. Nenešiojamų rankinių/piniginių negalima laikyti tarp kitų daiktų, nes rankinės/piniginės oda turi kvėpuoti.
4. Tam, kad rankinė (pagaminta iš odos ar kitų gamyboje naudojamų medžiagų) išlaikytų savo formą, ją reikėtų saugoti stačią. Kad ji neapdulkėtų, rankinę reikėtų laikyti įvilktą į specialų apsaugos maišelį arba medvilninį užvalkalą.
5. Nelaikykite rankinėje (pagamintoje iš odos ar kitų gamyboje naudojamų medžiagų) aštrių ir smailų daiktų. Jeigu neturite dėklo rašikliams, pasirūpinkite, jog jūsų rašikliai visada būtų uždengti dangteliu. Tušinukai ir parkeriai ne tik praduria audinį, – neretai jie palieka rašalo dėmes.
6. Manikiūro reikmenis visada laikykite uždarytus kosmetinėje.
7. Visus duriančius daiktus - raktus, telefono reikmenis ir panašiai - laikykite specialiuose maišeliuose ar dėžutėse.
8. Jokiu būdu neperkraukite savo rankinės (pagamintos iš odos ar kitų gamyboje naudojamų medžiagų). Rankinė arba jos rankena gali suplyšti nuo pernelyg didelio svorio.
9. Niekada nelieskite rankinės/piniginės (pagamintos iš odos ar kitų gamyboje naudojamų medžiagų), jeigu tik ką kremu arba losjonu sutepėte savo rankas. Palaukite, kol kosmetinė priemonė įsigers į jūsų odą.
10. Nepalikite savo rankinės/piniginės (pagamintos iš odos ar kitų gamyboje naudojamų medžiagų) tiesiogiai saulės spinduliais apšviečiamoje vietoje.
LAIKRODŽIŲ GARANTIJOS/NADOJIMO TAISYKLĖS
Garantija netaikoma
● laikrodžio apyrankei, korpusui ir jų pažeidimų padengimui, maitinimo elementui;
● laikrodžiams be garantinio talono;
● laikrodžiams su žymiais korpuso mechaniniais pažeidimais (pvz.: įskilęs stiklas, laikrodžio korpusas buvo paveiktas cheminių medžiagų ir t.t.);
● jeigu buvo pažeistos laikrodžio naudojimosi taisyklės;
● jeigu laikrodis buvo taisomas ne garantinio remonto dirbtuvėse ar jis buvo savarankiškai atidarytas.
Laikrodžio naudojimo taisyklės
● Saugoti laikrodį nuo staigaus temperatūrų pokyčio;
● Saugoti laikrodį nuo sutrenkimų;
● Saugoti laikrodį nuo cheminių medžiagų poveikio;
● Nelaikyti laikrodžio prie magnetų ar įmagnetintų daiktų, elektromagnetinių bangų šaltinių;
● Vengti vandens/nesimaudyti su laikrodžiu, kurio atsparumas vandeniui nenurodytas arba yra mažiau kaip 20 ATM/200 m ir laikrodžio karūnėlė nepristumta/neužsukta iki galo;
● Vengti vandens, jei laikrodis yra su odine apyranke;
● Garantiniu laikotarpiu taisyti laikrodį tik garantinio remonto vietoje;
● Nenustatinėti datos tarp 9.00-14.00 ir 21.00-02.00 valandos.
● Laikrodžio paviršiui valyti naudoti minkšto audinio servetėles. Nenaudoti aktyviai veikiančių cheminių valiklių, kurie gali pažeisti laikrodžio paviršių/odines apyrankes.
Laikrodžių valdymas ir nustatymas
● Datai nustatyti suktukas/karūnėlė atitraukiamas vieną kartą (jei laikrodis rodo datą). Mėnesiui turint 30 arba mažiau dienų, mėnesiui pasibaigus kaskart reikia persukti datą į priekį, kadangi laikrodžiuose naudojamuose datos ratukuose yra sužymėta 31 diena.
● Laikui nustatyti suktuką/karūnėlę atitraukti du kartus (jei laikrodis be datos rodymo, jo suktukas/karūnėlė atsitraukia tik vieną kartą). Laikui nustatyti suktukas sukamas pagal laikrodžio rodyklę.
● Viršutinis chronografo mygtukas skirtas chronografui paleisti arba stabdyti.
● Apatinis chronografo mygtukas skirtas grąžinti chronografo rodyklę į pradinę padėtį.
Gamyklinio defekto atveju visoms prekėms taikoma 2 metų garantija.
Nemokama stilisto konsultacija
Stiliaus kūrimo rūpesčius patikėkite mūsų stilistams: