NEMOKAMAS PRISTATYMAS PERKANT UŽ 39€

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

KONTAKTAI

8 700 33308
[email protected]
Darbo laikas: I-V 8:00-17:00

STILISTAS

Kaip ir kada galiu konsultuotis stiliaus klausimais?

Visais stiliaus ir mados klausimais galite kreiptis į NewMood stilistą el. paštu [email protected]

Su stilistu galite bendrauti el. paštu pirmadieniais-penktadieniais darbo valandomis.

Kiek kainuoja stilisto konsultacija?

Stilisto konsultacija yra nemokama.

APSIPIRKIMAS

Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra užregistruotas?

Patvirtinus užsakymą, el. paštu gausite tai patvirtinantį laišką. 

Jeigu jo negavote, pasitikrinkite „Spam“ (šlamšto) skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo, informuokite mus telefonu 8 700 33308 arba el. paštu [email protected]

Kada gausiu užsakymą?

Pasirinkus prekių atsiėmimą MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte Vilniuje ir patvirtinus užsakymą kasdien iki 12 val., prekes galėsite atsiimti jau tą pačią dieną!  (išskyrus valstybinių švenčių dienomis)

Pasirinkus prekių atsiėmimą MemberShop parduotuvėje Vilniuje PC Vilnius Outlet  ir patvirtinus užsakymą kasdien iki 13 val.  prekes galėsite atsiimti  jau kitą dieną. Užsakymai atlikti po 13 val. bus pristatyti per 1 dieną. (išskyrus valstybinių švenčių dienomis).
Pasirinkus prekių atsiėmimą MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte Kaune PC Molas ir patvirtinus užsakymą kasdien iki 13 val. prekes galėsite atsiimti  jau kitą dieną  Užsakymai atlikti po 13 val. bus pristatyti per 1 dieną. (išskyrus valstybinių švenčių dienomis).
Pasirinkus prekių atsiėmimą MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte Klaipėdoje ir patvirtinus užsakymą  kasdien iki 13 val. prekes galėsite atsiimti jau kitą dieną. Užsakymai atlikti po 13 val. bus pristatyti per 1 dieną. (išskyrus valstybinių švenčių dienomis).
Pasirinkus prekių atsiėmimą NewMood parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte Kaune PLC Mega ir patvirtinus užsakymą kasdien iki 13 val. prekes galėsite atsiimti  jau kitą dieną. Užsakymai atlikti po 13 val. bus pristatyti per 1 dieną. (išskyrus valstybinių švenčių dienomis).
Pasirinkus prekių atsiėmimą MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte Šiauliuose ir patvirtinus užsakymą  kasdien iki 13 val. prekes galėsite atsiimti jau kitą dieną. Užsakymai atlikti po 13 val. bus pristatyti per 1 dieną. (išskyrus valstybinių švenčių dienomis).
Pasirinkus pristatymą į LP Express paštomatą užsakymo pristatymas bus vykdomas per 1-2 dienas. Dėl padidėjusio paštomatų užimtumo, galimas pristatymo vėlavimas.
Pairinkus į Omniva paštomatą - pristatymas bus vykdomas per 1-2 darbo dienas.
Pasirinkus prekių pristatymą per Venipak ar LP Express kurjerių tarnybą ir užsakymą patvirtinus darbo dienomis iki 13 val., užsakymas Jums bus pristatytas jau kitą darbo dieną (didžiuosiuose Lietuvos miestuose)!
Užsakymai, patvirtinti darbo dienomis po 13 val., savaitgaliais ar į kitus Lietuvos miestus, pristatomi per 1-2 darbo dienas.

Ar gausiu informaciją apie užsakymo išsiuntimą/paruošimą atsiimti? 

Taip, kai užsakymas bus paruoštas atsiimti MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte, ar MemberShop parduotuvėse būsite informuoti el. paštu ir SMS pranešimu. 

Pasirinkus pristatymą per Venipak arba LP Express kurjerių tarnybą, kurjeris informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.

Pasirinkus pristatymą į LP Express ar Omniva paštomatus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

Ar galima sujungti atskirai patvirtintus užsakymus? 

Sujungti skirtingų užsakymų į vieną galimybių nėra. 

Klaidinantys užsakymai 

Norėdami pagerinti mūsų klientų apsipirkimo kokybę, periodiškai tikriname klaidingus užsakymus. Apgaulingi užsakymai neleidžia kitiems pirkėjams įsigyti norimų prekių, nes mūsų siūlomų prekių kiekiai dažnai yra riboti. Tais atvejais, kai pastebime, kad buvo atlikti klaidinantys užsakymai, mes galime įspėti klientą, kuriam laikui apriboti jo galimybę naudotis NewMood internetine parduotuve.

MOKĖJIMAS

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už NewMood parduodamas prekes galite vienu iš žemiau nurodytų atsiskaitymo būdų:

  • GRYNAISIAIS PINIGAIS - MemberShop.lt prekių atsiėmimo punktuose
  • banko kortele pristatymo metu;
  • naudodamiesi elektronine bankininkyste: „Swedbank“, „SEB“ Bankas, „DNB“ bankas, „Nordea Bank Lietuva“, „Danske Bank“, „Citadele“ bankas, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, „Paysera“ banklink, kreditinės kortelės: VISA MASTERCARD AMERICAN EXPRESS.
  • "ESTO“ – pirkite dabar, mokėkite vėliau!


PRISTATYMAS

KOKIU LAIKU PRISTATOMOS PREKĖS? KAS JAS PRISTATO?


Užsakytas prekes interneto parduotuvėje NewMood pristatome visoje Lietuvoje. Galite pasirinkti vieną iš kelių pristatymo būdų:

Prekių atsiėmimas MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte Vilniuje:

Gavus SMS pranešimą ir el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte, J. Kubiliaus g. 21 Vilnius (žiūrėti žemėlapyje). Prekių atsiėmimo punkto darbo laikas: I-VII 10:00 - 19:00 (išskyrus valstybinių švenčių dienomis).

Prekių atsiėmimas MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte (PC Vilnius Outlet Vilnius):

Gavus SMS pranešimą ir el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti MemberShop parduotuvėje , V. Pociūno g. 8, Vilnius. Prekių atsiėmimo punkto darbo laikas: I – VII: 10:00 – 21:00

Prekių atsiėmimas MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte (PC Molas, Kaunas):

Gavus SMS pranešimą ir el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte, K. Baršausko g. 66A, Kaunas. Prekių atsiėmimo punkto darbo laikas: I-VI 10:00 – 20:00, VII 10-19 val. 

Prekių atsiėmimas MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte (PC Akropolis, Klaipėda):

Gavus SMS pranešimą ir el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte, Taikos pr. 61,  Klaipėda. Prekių atsiėmimo punkto darbo laikas: I-V 10:00-20:00 val., VI-VII - 11:00-19:00 val.

Prekių atsiėmimas NewMood parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte (PLC Mega, Kaunas):

Gavus SMS pranešimą ir el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti NewMood parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte, Islandijos pl. 32, Kaunas. Prekių atsiėmimo punkto darbo laikas: I – VII: 10:00 – 21:00

Prekių atsiėmimas MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte (PC Akropolis, Šiauliai):

Gavus SMS pranešimą ir el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti MemberShop parduotuvėje bei prekių atsiėmimo punkte, Aido g. 8, Šiauliai.  Prekių atsiėmimo punkto darbo laikas: I-V 10:00-20:00 val., VI-VII - 11:00-19:00 val.


Per
Venipak kurjerių tarnybą:

Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.  
Užsakymą patvirtinus darbo dienomis iki 13 val., užsakymas Jums bus pristatytas jau kitą darbo dieną (didžiuosiuose Lietuvos miestuose)!
Prieš pristatydamas siuntą kurjeris susisieks su Jumis telefonu.
Siuntos gavėjo parašas pristatymo metu keičiamas PIN kodu. Prieš pristatant siuntą, siuntos gavėjas trumpąja žinute gaus 4 skaitmenų kodą. Atvykus kurjeriui, klientas turės nurodyti kodą, kurį darbuotojas suves į skenerį. Vis dėlto, jei gavėjas PIN kodo neturės, kurjeriui teks parodyti galiojantį asmens dokumentą.
Už prekes pristatymo metu rekomenduojama atsiskaityti banko kortelėmis.

Per LP Express kurjerių tarnybą:

Siuntos pristatomos darbo dienomis nuo 8 iki 17 val., šeštadieniais (nurodytuose miestuose)  nuo 8 iki 17 val. (galioja penktadienį patvirtintiems užsakymams iki 14 val.). Jei pasirinkote atsiskaitymą „Atsiskaitymas pristatymo metu“, už siuntą bus galima atsiskaityti grynais pinigais ar banko mokėjimo kortele.
Prieš pristatydamas siuntą kurjeris susisieks su Jumis telefonu.
Pristatymas – tik lauke. Siekiant palaikyti saugų atstumą, LP EXPRESS kurjeriai siuntas gavėjui atiduoda tik lauke. Prašome atvykus kurjeriui, išeiti siuntą atsiimti lauke.
Vietoje parašo – asmens dokumentas. Atsiimant siuntą nebereikia pasirašyti. Vietoje to LP Express kurjeris prašo per saugų atstumą parodyti asmens dokumentą, nuo kurio nusirašo 5 paskutinius skaičius. Kad procesas būtų greitesnis, asmens dokumentą prašome pasiruošti iš anksto.
Daugiau siuntų – paštomatuose. Didžioji dalis registruotų siuntų, jeigu ant jų nurodytas telefono numeris ir jeigu jos netelpa į pašto dėžutę, nukreipiamos į LP EXPRESS paštomatus. Apie tai informuojame SMS žinute.

Per LP Express siuntų savitarnos paštomatus.

Siuntos į paštomatus yra pristatomos darbo dienomis ir šeštadieniais per 1-2  dienas nuo išsiuntimo iš NewMood sandėlio. Dėl ženkliai padidėjusio siuntų srauto ir poreikio būtinas siuntas bei prekes svarbu gauti be tiesioginio kontakto, paštomatai vis dažniau tampa užimti, todėl norėdami, kad kuo daugiau klientų galėtų atsiimti savo siuntas, jos yra nukreipiamos į artimiausią laisvą LP EXPRESS paštomatą.
Jei pasirinkote atsiskaitymą „grynais pinigais pristatymo metu“, paštomate turėsite atsiskaityti banko mokėjimo kortele.
Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš LP Express paštomato, rasite čia.

Per Omniva siuntų savitarnos paštomatus.

Siuntos į paštomatus pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo išsiuntimo iš NewMood sandėlio.
Siuntas privaloma atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo apie Jūsų siuntos pristatymą.
Jei pasirinkote atsiskaitymą „grynais pinigais pristatymo metu“, paštomate turėsite atsiskaityti banko mokėjimo kortele.
Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš Omniva paštomato, rasite čia.
Naujiena: džiaugsmo atsiėmimo bei atidavimo taškai!
Džiaugsmo atsiėmimo taškai – tai vietos, kuriose siuntos bus laikinai paliekamos gavėjams atsiimti. Apie tai klientai bus infomuojami SMS žinute, kurioje nurodysime atsiėmimo adresą ir darbo laiką.
Atsiimti siuntas galima bus tik SMS gavimo dieną, o to nepadarius, jos bus nukreipiamos į paštomatus.


Ar galima atsiimti prekes pačiam? 

Užsakymus galima atsiimti mūsų visuose prekių atsiėmimo punktuose/parduotuvėse.
Atvykus atsiimti siuntos būtina nurodyti užsakymo numerį. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, o atsiimant siuntą būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 

Jei negalite atsiimti siuntos per nurodytą laiką ar pageidaujate, kad siuntą atsiimtų kitas asmuo, apie tai būtinai informuokite NewMood klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected]

Kadangi esame internetinė parduotuvė, prekes apžiūrėti ar pasimatuoti galima tik apmokėjus užsakymą. 

Ką daryti, jeigu patvirtinus užsakymą keičiasi pristatymo adresas? 

Adresą galite pakeisti informuodami Venipak arba LP Express kurjerį, kuris susisieks su Jumis pristatymo dieną.

Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į Venipak, LP Express ar Omniva paštomatus adreso keitimo galimybės nėra. 

Kiek kainuoja pristatymas? 

NEMOKAMAS, KAI UŽSAKYMO SUMA DIDESNĖ NEI 39 EUR:

Pristatymo kaina, kai užsakymo suma mažesnė nei 39 Eur:
1,99 Eur - į Omniva paštomatus;
1,79* Eur - į LP Express paštomatus;
2,90 Eur - per LP Express kurjerių tarnybą;
3,49 Eur - per Venipak kurjerių tarnybą.

NEMOKAMAS - visuose MemberShop/NewMood pristatymo ir atsiėmimo punktuose.


*Kainos gali keistis atsižvelgiant į tuo metu galiojančius partnerių pasiūlymus. Pigiausias pristatymo būdas kituose (išskyrus Vilniaus miestą), Lietuvos Respublikos vietovėse.

Prekių pristatymo atidėjimas/neatsiėmimas po išsiuntimo  
  • Pasirinkus užsakymų atsiėmimą MemberShop prekių atsiėmimo punktuose prekes būtina atsiimti per 3 dienas, to nepadarius, užsakymas atšaukiamas.
    Pageidaujant pratęsti siuntos atsiėmimo laiką, apie tai būtina informuoti NewMood klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected].
  • Vykdant pristatymą per Venipak kurjerį, siuntų pristatymą galima atidėti iki 7 dienų (jos saugomos Venipak terminale). Dėl tikslesnės informacijos prašome kreiptis į NewMood klientų aptarnavimo skyrių. Neatsiimta siunta grįžta Pardavėjui.
  • Dėl siuntos atidėjimo galimybės per LP Express siuntų tarnybą, prašome kreiptis į NewMood klientų aptarnavimo skyrių.
  • Pasirinkus užsakymo pristatymą per LP Express kurjerį ir negalint iš jo priimti siuntos tuo metu, kai kurjeris su Jumis susisiekia, siuntą kurjeris gali patalpinti į Jums patogų LP Express paštomatą. 
  • Pasirinkus užsakymo pristatymą į LP Express paštomatą, siuntą turite atsiimti per 72 valandas nuo SMS gavimo apie Jūsų siuntos pristatymą. 
  • Pasirinkus užsakymo pristatymą į Omniva paštomatą pristatymo atidėjimo galimybės nėra.
    Omniva paštomate siunta saugoma 7 dienas. Likus kelioms dienos iki saugojimo termino pabaigos išsiunčiama priminimo SMS žinutė. Jeigu neatsiimate siuntos per visą saugojimo terminą, siunta grąžinama atgal Pardavėjui.

Jei klientas neatsiima prekės per nustatytą terminą, prekė klientui nepristatoma, ji yra grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su prekės pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui. 

Prekių neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Pirkėjas praranda galimybę mokėti grynaisiais pinigais ir visus būsimus užsakymus turės apmokėti iš anksto pavedimu.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Kaip galėčiau grąžinti prekes? 

Prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo prekių gavimo dienos, prieš tai užpildžius prekių grąžinimo formą. 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti nesugadinta; 
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas; 
  • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

  • prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse); 
  • užpildytas grąžinimo aktas, grynųjų pinigų priėmimo kvitas arba kvito kopija (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.

Galite pasirinkti Jums patogų prekių grąžinimo būdą:

Prekių grąžinimas MemberShop/Newmood prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte (J. Kubiliaus g. 21, Vilnius)
Prekių grąžinimas MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte – nemokamas. 
Prašome grąžinamas prekes supakuoti į transportuoti tinkamą dėžutę ir užpildyti prekių grąžinimo aktą. Piniginės lėšos bankiniu pavedimu bus grąžinamos ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo grąžinimo pateikimo Pardavėjui. Pinigai gali būti grąžnti grynaisiais pinigais (jei tokiu būdu buvo apmokėtas užsakymas). Užpildyti prekių grąžinimo aktą grąžinimo metu galėsite MemberShop/NewMood punkte. Jūsų grąžintos prekės bus patikrintos ir priimtos tą pačią darbo dieną.

Prekių grąžinimas MemberShop parduotuvėje, įsikūrusioje PC Vilnius Outlet (V. Pociūno g. 8, Vilnius)
Prekių grąžinimasMemberShop parduotuvėje – nemokamas.
Prašome grąžinamas prekes supakuoti į transportuoti tinkamą dėžutę ir užpildyti prekių grąžinimo aktą. Pateikus supakuotas prekes kartu su užpildyta grąžinimo forma, piniginės lėšos bus grąžinamos pavedimų į nurodytą banko sąskaitą. Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatomos į MemberShop.
Mus rasite adresu: PC Vilnius Outlet V. Pociūno g. 8, Vilnius. Darbo laikas nuo:  I – VII: 10:00 – 21:00.

Prekių grąžinimas MemberShop parduotuvėje, įsikūrusioje PC Molas (K. Baršausko g. 66A, Kaunas)
Prekių grąžinimas MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte – nemokamas.
Prašome grąžinamas prekes supakuoti į transportuoti tinkamą dėžutę ir užpildyti prekių grąžinimo aktą. Pateikus supakuotas prekes kartu su užpildyta grąžinimo forma, piniginės lėšos bus grąžinamos pavedimų į nurodytą banko sąskaitą. Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatomos į MemberShop/NewMood.
Mus rasite adresu: K. Baršausko g. 66A, LT-51436, Kaunas. Darbo laikas nuo: I-VI 10:00 – 20:00, VII 10:00 – 19:00.

Prekių grąžinimas MemberShop parduotuvėje, įsikūrusioje PC Akropolis (Taikos pr. 61, Klaipėda)
Prekių grąžinimas MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte – nemokamas.
Prašome grąžinamas prekes supakuoti į transportuoti tinkamą dėžutę ir užpildyti prekių grąžinimo aktą. Pateikus supakuotas prekes kartu su užpildyta grąžinimo forma, piniginės lėšos bus grąžinamos pavedimų į nurodytą banko sąskaitą. Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatomos į MemberShop/NewMood. Mus rasite adresu: Mus rasite adresu: PC Akropolis, Taikos pr. 61, LT-91182 Klaipėda. Darbo laikas: I-V 10:00-20:00 val., VI-VII - 11:00-19:00 val.

Prekių grąžinimas NewMood parduotuvėje, įsikūrusioje PLC Mega (Islandijos pl. 32, Kaunas)
Prekių grąžinimas NewMood prekių atsiėmimo punkte – nemokamas.
Prašome grąžinamas prekes supakuoti į transportuoti tinkamą dėžutę ir užpildyti prekių grąžinimo aktą. Pateikus supakuotas prekes kartu su užpildyta grąžinimo forma, piniginės lėšos bus grąžinamos pavedimų į nurodytą banko sąskaitą. Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatomos į NewMood.
Mus rasite adresu: PLC MEGA , Islandijos pl. 32, Kaunas . Darbo laikas nuo:  I – VII: 10:00 – 21:00.

Prekių grąžinimas MemberShop parduotuvėje, įsikūrusioje PC Akropolis (Aido g. 8, Šiauliai)
Prekių grąžinimas MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte – nemokamas.
Prašome grąžinamas prekes supakuoti į transportuoti tinkamą dėžutę ir užpildyti prekių grąžinimo aktą. Pateikus supakuotas prekes kartu su užpildyta grąžinimo forma, piniginės lėšos bus grąžinamos pavedimų į nurodytą banko sąskaitą. Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatomos į MemberShop/NewMood.
Mus rasite adresu: PC Akropolis, Aido g.8, Šiauliai. Darbo laikas: I-VII 10:00-21:00 val.

Prekių grąžinimas per DPD kurjerį.

Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui (NewMood neatsako už netinkamai paruoštas ir sugadintas siuntas).
Jūsų nurodytu adresu DPD kurjeris paimti siuntos atvyks per 1-3 darbo dienas. Prieš atvykdamas kurjeris susisieks su Jumis telefonu. Atvykęs DPD kurjeris pateiks grąžinimo lipduką, kurį reikės užklijuoti ant siuntos. Siuntos surenkamos nuo 8-18 val.

Per Omniva savitarnos paštomatą.

Užpildykite prekių grąžinimo formą, grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui.
Jums siųstame SMS pranešime siuntos pristatymo metu nurodyti kodai, reikalingi siuntos atsiėmimui ir jos grąžinimui (pasinaudojus šiuo kodu, atsidarys tokio dydžio durelės, kokios buvo atsiimant siuntą). Jei pristatymui buvo pasirinkta kita siuntų tarnyba, bet grąžinti pageidaujate per Omniva siuntų tarnybą, užpildžius prekių grąžinimo aktą savo NewMood paskyroje Jums bus atsiųstas grąžinimo kodas SMS pranešimu bei el. paštu.
Suruoštą siuntą nuneškite į Jums patogų Omniva paštomatą ir sekdami nurodymus paštomato ekrane patalpinkite siuntą. Visus reikiamus atsakymus galite rasti paspaudę šią nuorodą (temoje „Prekių grąžinimas“):https://www.omniva.lt/privatus/pagalba/paslaugos#siuntos_siuntimas

Per LP express paštomatą.

Užpildykite prekių grąžinimo formą, grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui.
Užpildžius ir patvirtinus grąžinimo formą sistema sugeneruos paštomato siuntos kodą, kuris bus reikalingas siuntos talpinimui paštomate. Siuntos kodas Jums bus atsiųstas el.paštu.
Suruoštą siuntą nuneškite į Jums patogų LP Express paštomatą ir sekdami nurodymus paštomato ekrane patalpinkite siuntą;

Ką daryti, jeigu DPD kurjeris nepaima grąžinamų prekių? 

Kurjeris turi atvykti per 1-3 darbo dienas. Jeigu praėjus šiam terminui iš Jūsų grąžinamos prekės nepaimtos, apie tai informuokite NewMood klientų aptarnavimo skyrių – kurjerio iškvietimas bus pakartotas.

Kaip grąžinami pinigai grąžinus prekes? 

Grąžinant prekes MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte pinigai Jums gali būti grąžinti:

  • banko pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą.
  • grynaisiais pinigais (jei tokiu būdu buvo apmokėtas užsakymas, galioja tik J.Kubiliaus g. 21 Vilnius esančiame punkte)

Grąžinant prekes per DPD kurjerį, Omnivą siuntų tarnybas, pinigai gali būti grąžinami tik banko pavedimu.

Pirkėjui atsisakant prekės pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos, įskaitant Pirkėjo sumokėtas prekės pristatymo išlaidas. Tačiau, kaip numatyta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso CK 6.22811 str. 3 d., Pardavėjas neprivalo grąžinti vartotojui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad vartotojas aiškiai pasirinko kitą negu verslininko pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas. 

Kada gausiu pinigus už grąžintas prekes? 

Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatytos į NewMood sandėlį. 

Kaip žinoti, kada grąžinimas bus gautas į NewMood? 

Apie siuntos priėmimą būsite informuoti el. paštu, kai siunta bus pristatyta Pardavėjui ir grąžintos prekės bus patikrintos. 

Paėmęs grąžinimą DPD kurjeris privalo pateikti patvirtinantį kvitą Pirkėjui, kad siunta buvo paimta. Kvite turi būti nurodytas siuntos numeris. Siuntą galima sekti puslapyje www.dpd.lt.

Ką daryti, jeigu gavau ne tą prekę arba prekė yra su defektu? 

Jeigu gavote prekę su defektu arba neatitinkančią užsakytos, nedelsiant apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el. paštu [email protected]. Laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai išdėstykite problemą ir pridėkite nuotraukas.

Grąžinant prekes turite užpildyti prekių grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią grąžinimo priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją. 

Gavus grąžintą prekę, jos defektai ir neatitikimai yra patikrinami. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui  kompensuojama pilna prekės kaina.

SVARBU. Grąžinant prekę MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte ir negalint iškart įvertinti prekės būklės, prekė turi būti palikta tolimesnei patikrai. Apžiūrėję ir įvertinę nurodytą defektą ar neatitikimą, NewMood darbuotojai įsipareigoja per 14 dienų susisiekti ir informuoti apie priimtą sprendimą.

Ką daryti, jeigu gavau pažeistą siuntą arba pažeistas prekes siuntoje? 

Jeigu gaunate pažeistą, šlapią ar purviną siuntą, rekomenduojame siuntos atsisakyti ir pareikalauti DPD arba LP Express surašyti siuntos pažeidimo aktą ir apie tai iš karto informuoti NewMood klientų aptarnavimo skyrių.

Jeigu prekės buvo paimtos iš LP Express ar Omniva paštomatų ir pastebėtas neatitikimas ar defektas, prašome skubiai apie tai informuoti NewMood klientų aptarnavimo skyrių.


NAUJIENLAIŠKIAI

Kaip atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos? 

Prisijungę prie savo NewMood paskyros galite patys pakeisti naujienlaiškių prenumeratos nustatymus.

Kaip galiu išsiregistruoti? 

Norėdami išsiregistruoti, informuokite NewMood klientų aptarnavimo skyrių ir nurodykite savo el. pašto adresą, kuriuo registravotės.

Nemokama stilisto konsultacija