Nemokamas pristatymas ir grąžinimas!
Pagalba
Turite klausimų? Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI


STILISTAS

Kaip ir kada galiu konsultuotis stiliaus klausimais?

Visais stiliaus ir mados klausimais galite kreiptis į NewMood stilistą el. paštu stilistas@newmood.lt

Su stilistu galite bendrauti el. paštu pirmadieniais-penktadieniais darbo valandomis.

Kiek kainuoja stilisto konsultacija?

Stilisto konsultacija yra nemokama.


APSIPIRKIMAS

Kaip žinoti, kad mano užsakymas yra užregistruotas?

Patvirtinus užsakymą, el. paštu gausite tai patvirtinantį laišką. 

Jeigu jo negavote, pasitikrinkite „Spam“ (šlamšto) skyrelį. Negavus užsakymo patvirtinimo, informuokite mus telefonu 8 700 33308 arba el. paštu info@newmood.lt

Kada gausiu užsakymą?

Pasirinkus prekių atsiėmimą MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte ir patvirtinus užsakymą darbo dienomis iki 15 val., prekes galėsite atsiimti jau tą pačią darbo dieną! 

Pasirinkus prekių pristatymą per DPD ar LP Express kurjerių tarnybą ir užsakymą patvirtinus darbo dienomis iki 15 val., užsakymas Jums bus pristatytas jau kitą darbo dieną (didžiuosiuose Lietuvos miestuose)!

Užsakymai, patvirtinti darbo dienomis po 15 val., savaitgaliais ar į kitus Lietuvos miestus, pristatomi per 1-2 darbo dienas. 

Ar gausiu informaciją apie užsakymo išsiuntimą/paruošimą atsiimti? 

Taip, kai užsakymas bus paruoštas atsiimti MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte, būsite informuoti el. paštu ir SMS pranešimu. 

Pasirinkus pristatymą per DPD arba LP Express kurjerių tarnybą, kurjeris informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.

Pasirinkus pristatymą į LP Express ar Omniva siuntų savitarnos terminalus, gausite SMS pranešimą su nurodyta informacija siuntos atsiėmimui.

Ar galima sujungti atskirai patvirtintus užsakymus? 

Sujungti skirtingų užsakymų į vieną galimybių nėra. 

Klaidinantys užsakymai 

Norėdami pagerinti mūsų klientų apsipirkimo kokybę, periodiškai tikriname klaidingus užsakymus. Apgaulingi užsakymai neleidžia kitiems pirkėjams įsigyti norimų prekių, nes mūsų siūlomų prekių kiekiai dažnai yra riboti. Tais atvejais, kai pastebime, kad buvo atlikti klaidinantys užsakymai, mes galime įspėti klientą, kuriam laikui apriboti jo galimybę naudotis NewMood internetine parduotuve.


MOKĖJIMAS

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už NewMood parduodamas prekes galite vienu iš žemiau nurodytų atsiskaitymo būdų:

  • grynaisiais pinigais pristatymo metu (DĖMESIO. Atsiskaityti grynaisiais pinigais užsakymo atsiėmimo metu galima, kai užsakymo suma iki 1000 Eur.);
  • naudodamiesi elektronine bankininkyste: „Swedbank“, „SEB“ Bankas, „DNB“ bankas, „Nordea Bank Lietuva“, „Danske Bank“, „Citadele“ bankas, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, „Paysera“ banklink, kreditinės kortelės: VISA MASTERCARD AMERICAN EXPRESS.


PRISTATYMAS

Kokiu laiku pristatomos prekės? Kas jas pristato?

Galite pasirinkti vieną iš kelių pristatymo būdų:

Prekių atsiėmimas MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte.

Gavus SMS pranešimą ir el. laišką, kad užsakymas paruoštas atsiimti, prekes galite atsiimti MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte, J. Kubiliaus g. 21 Vilnius (žiūrėti žemėlapyje). Prekių atsiėmimo punkto darbo laikas: I-V 10:00 - 19:00, VI 10:00 – 15:00.

Per DPD kurjerių tarnybą:

Siuntos yra pristatomos tik darbo dienomis nuo 8 iki 18 val.  
Užsakymą patvirtinus darbo dienomis iki 15 val., užsakymas Jums bus pristatytas jau kitą darbo dieną (didžiuosiuose Lietuvos miestuose)!
Kurjeris informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.

Per LP Express kurjerių tarnybą:

Siuntos yra pristatomos darbo dienomis nuo 8 iki 17 val.
Užsakymą patvirtinus darbo dienomis iki 15 val., užsakymas Jums bus pristatytas jau kitą darbo dieną (didžiuosiuose Lietuvos miestuose)!
Kurjeris informuos skambučiu arba SMS pranešimu prieš pristatydamas siuntą.

Per LP Express siuntų savitarnos terminalus.

Siuntos į siuntų savitarnos terminalus yra pristatomos darbo dienomis ir šeštadieniais per vieną darbo dieną nuo išsiuntimo iš NewMood sandėlio.

Jei pasirinkote atsiskaitymą „grynais pinigais pristatymo metu“, savitarnos terminale turėsite atsiskaityti banko mokėjimo kortele.

Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš LP Express terminalo, rasite čia.

Per Omniva siuntų savitarnos terminalą.

Siuntos į siuntų savitarnos terminalus pristatomos per 1-2 darbo dienas nuo išsiuntimo iš NewMood sandėlio.

Siuntas privaloma atsiimti per 7 kalendorines dienas nuo SMS gavimo apie Jūsų siuntos pristatymą.

Jei pasirinkote atsiskaitymą „grynais pinigais pristatymo metu“, savitarnos terminale turėsite atsiskaityti banko mokėjimo kortele.

Išsamią informaciją, kaip išsiimti siuntą iš Omniva terminalo, rasite čia.

Ar galima atsiimti prekes pačiam? 

Taip, galima. Užsakymą galima atsiimti MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte J. Kubiliaus g. 21, LT-09108, Vilnius (žiūrėti žemėlapyje).

Darbo laikas: I-V 10:00 - 19:00, VI 10:00 – 15:00.

Atvykus atsiimti siuntos būtina nurodyti užsakymo numerį. Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, o atsiimant siuntą būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. 

Jei negalite atsiimti siuntos per nurodytą laiką ar pageidaujate, kad siuntą atsiimtų kitas asmuo, apie tai būtinai informuokite NewMood klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@newmood.lt. 

Kadangi esame internetinė parduotuvė, prekes apžiūrėti ar pasimatuoti galima tik apmokėjus užsakymą. 

Ką daryti, jeigu patvirtinus užsakymą keičiasi pristatymo adresas? 

Adresą galite pakeisti informuodami DPD arba LP Express kurjerį, kuris susisieks su Jumis pristatymo dieną, arba DPD klientų aptarnavimo skyrių tel. 8 5 210 6777; LP Express klientų aptarnavimo skyrių tel. 8 700 55400. 

Išsiųstoms siuntoms, pristatomoms į LP Express ar Omniva siuntų savitarnos terminalus adreso keitimo galimybės nėra. 

Kiek kainuoja pristatymas? 

Užsakymo pristatymas (bet kuriuo pasirinktu pristatymo būdu) – nemokamas.*

*Pristatymo kainos gali keistis.

Prekių pristatymo atidėjimas/neatsiėmimas po išsiuntimo  
  • Užsisakius prekių atsiėmimą MemberShop/NewMood punkte ir pasirinkus mokėjimo būdą grynaisiais pinigais, užsakymas saugomas 3 darbo dienas nuo išsiųsto SMS pranešimo ir el. laiško apie atsiėmimui paruoštą užsakymą.
    Pageidaujant pratęsti siuntos atsiėmimo laiką, apie tai būtina informuoti NewMood klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@newmood.lt.
    Už prekes sumokėjus pavedimu, prekės yra saugomos ir klientas apie atsiėmimą informuojamas SMS pranešimu ir el. laišku. 
  • Vykdant pristatymą per DPD kurjerį, siuntų pristatymą galima atidėti iki 7 dienų (jos saugomos DPD terminale). Dėl tikslesnės informacijos prašome kreiptis į NewMood klientų aptarnavimo skyrių. Neatsiimta siunta grįžta Pardavėjui.
  • Dėl siuntos atidėjimo galimybės per LP Express siuntų tarnybą, prašome kreiptis į NewMood klientų aptarnavimo skyrių.
  • Pasirinkus užsakymo pristatymą per LP Express kurjerį ir negalint iš jo priimti siuntos tuo metu, kai kurjeris su Jumis susisiekia, siuntą kurjeris gali patalpinti į Jums patogų LP Express savitarnos terminalą. 
  • Pasirinkus užsakymo pristatymą į LP Express siuntų savitarnos terminalą, siuntą turite atsiimti per 72 valandas nuo SMS gavimo apie Jūsų siuntos pristatymą. 
  • Pasirinkus užsakymo pristatymą į Omniva siuntų savitarnos terminalą pristatymo atidėjimo galimybės nėra.
    Omniva terminale siunta saugoma 7 dienas. Likus kelioms dienos iki saugojimo termino pabaigos išsiunčiama priminimo SMS žinutė. Jeigu neatsiimate siuntos per visą saugojimo terminą, siunta grąžinama atgal Pardavėjui.

Jei klientas neatsiima prekės per nustatytą terminą, prekė klientui nepristatoma, ji yra grąžinama Pardavėjui. Pardavėjui raštu pareikalavus, klientas privalo atlyginti visus tiesioginius Pardavėjo patirtus nuostolius, susijusius su prekės pristatymu bei grąžinimu Pardavėjui. 

Prekių neatsiėmimas, iš anksto apie tai raštu neinformavus Pardavėjo, yra laikomas piktnaudžiavimu ir Pardavėjas gali reikalauti transportavimo išlaidų padengimo. Pirkėjas praranda galimybę mokėti grynaisiais pinigais ir visus būsimus užsakymus turės apmokėti iš anksto pavedimu.


PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Kaip galėčiau grąžinti prekes? 

Prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos, prieš tai užpildžius prekių grąžinimo formą. 

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti nesugadinta; 
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); 
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas; 
  • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

  • prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse); 
  • užpildytas grąžinimo aktas, grynųjų pinigų priėmimo kvitas arba kvito kopija (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.

Galite pasirinkti Jums patogų prekių grąžinimo būdą:

Prekių grąžinimas MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte (J. Kubiliaus g. 21, Vilnius).

Jei esate iš anksto užpildę prekių grąžinimo formą, grąžinant prekes MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte būtina pateikti grąžinimo formos numerį. 

Jeigu neturite galimybės iš anksto užpildyti grąžinimo formos, tai padaryti galėsite atvykę į MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punktą.

Prekių grąžinima per DPD kurjerį.

Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui (NewMood neatsako už netinkamai paruoštas ir sugadintas siuntas). 

Jūsų nurodytu adresu DPD kurjeris paimti siuntos atvyks per 1-3 darbo dienas. Prieš atvykdamas kurjeris susisieks su Jumis telefonu. 

Užpildžius grąžinimo formą darbo dienomis iki 14 val., siunta iš Jūsų bus paimta jau kitą darbo dieną (didžiuosiuose Lietuvos miestuose).

Atvykęs DPD kurjeris pateiks grąžinimo lipduką, kurį reikės užklijuoti ant siuntos. 

Siuntos surenkamos nuo 8-18 val.

Ką daryti, jeigu DPD kurjeris nepaima grąžinamų prekių? 

Kurjeris turi atvykti per 1-3 darbo dienas. Jeigu praėjus šiam terminui iš Jūsų grąžinamos prekės nepaimtos, apie tai informuokite NewMood klientų aptarnavimo skyrių – kurjerio iškvietimas bus pakartotas.

Ar galima grąžinti prekes iškart jas atsiėmus MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte? 

Taip, galima. 

Jūsų patogumui prekių atsiėmimo punkte yra įrengtos matavimosi kabinos. Pasimatavus apmokėtus drabužius bei avalynę ir prekėms netikus, galėsite nedelsiant jas grąžinti. 

Kaip grąžinami pinigai grąžinus prekes? 

Grąžinant prekes MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punkte pinigai Jums gali būti grąžinti:

  • grynaisiais pinigais (jei šiuo būdu užsakymas buvo apmokėtas jį atsiimant MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte); 
  • banko pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą.

DĖMESIO. MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo-grąžinimo punktas pasilieka teisę pinigus už grąžinamas prekes pervesti banko pavedimu, jeigu tuo metu nėra galimybės pinigų grąžinti grynaisiais. Pavedimas tokiu atveju atliekamas per 3 darbo dienas. 

Grąžinant prekes per DPD kurjerį, pinigai gali būti grąžinami banko pavedimu.

Kada gausiu pinigus už grąžintas prekes? 

Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 dienas nuo tos dienos, kai prekės pristatytos į NewMood sandėlį. 

Kaip žinoti, kada grąžinimas bus gautas į NewMood? 

Apie siuntos priėmimą būsite informuoti el. paštu, kai siunta bus pristatyta Pardavėjui ir grąžintos prekės bus patikrintos. 

Paėmęs grąžinimą DPD kurjeris privalo pateikti patvirtinantį kvitą Pirkėjui, kad siunta buvo paimta. Kvite turi būti nurodytas siuntos numeris. Siuntą galima sekti puslapyje www.dpd.lt.

Ką daryti, jeigu gavau ne tą prekę arba prekė yra su defektu? 

Jeigu gavote prekę su defektu arba neatitinkančią užsakytos, nedelsiant apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@newmood.lt. Laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai išdėstykite problemą ir pridėkite nuotraukas.

Grąžinant prekes turite užpildyti prekių grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią grąžinimo priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją. 

Gavus grąžintą prekę, jos defektai ir neatitikimai yra patikrinami. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui  kompensuojama pilna prekės kaina.

SVARBU. Grąžinant prekę MemberShop/NewMood prekių atsiėmimo punkte ir negalint iškart įvertinti prekės būklės, prekė turi būti palikta tolimesnei patikrai. Apžiūrėję ir įvertinę nurodytą defektą ar neatitikimą, NewMood darbuotojai įsipareigoja per 14 dienų susisiekti ir informuoti apie priimtą sprendimą.

Ką daryti, jeigu gavau pažeistą siuntą arba pažeistas prekes siuntoje? 

Jeigu gaunate pažeistą, šlapią ar purviną siuntą, rekomenduojame siuntos atsisakyti ir pareikalauti DPD arba LP Express surašyti siuntos pažeidimo aktą ir apie tai iš karto informuoti NewMood klientų aptarnavimo skyrių.

Jeigu prekės buvo paimtos iš LP Express ar Omniva savitarnos terminalų ir pastebėtas neatitikimas ar defektas, prašome skubiai apie tai informuoti NewMood klientų aptarnavimo skyrių.


NAUJIENLAIŠKIAI

Kaip atsisakyti naujienlaiškių prenumeratos? 

Prisijungę prie savo NewMood paskyros galite patys pakeisti naujienlaiškių prenumeratos nustatymus.

Kaip galiu išsiregistruoti? 

Norėdami išsiregistruoti, informuokite NewMood klientų aptarnavimo skyrių ir nurodykite savo el. pašto adresą, kuriuo registravotės.